sokaklarda.blogcu.com

Aralık 2008 17 İçerik

Kasım 2008 17 İçerik

Ekim 2008 14 İçerik

Eylül 2008 29 İçerik

Ağustos 2008 20 İçerik

Deli yazar der ki “hiç bir şey sessizlik kadar acıklı deği

Deli yazar derki ;"Beklemek ne kadar zor be kardeşim" ,

Kutup başlarına bak abi

Eyüp Sultan Meydanı ve insanlık Halleri ;

Onlarda ödüller var...

Kısa , daha da kısa yazalım

Alsana yeni bloglar...

sokak...

her ortamda bir “kara delik” muhakkak var”

Ne kadar çok isterdim ;coşkulu yazılar yazmayı...

Youtube `` a Giriş Yöntemi Jacker

vah ulan vah...

hayallerin gerçeği geçemediği yerdesin...

İllallah İlami...

Alıntı ve Eklenti..

Hayal et ,gerçekçi olmasın...

"GİSAN TERSANESİNDE ‘KOBAY İŞÇİ’ CİNAYETİ"

Hollandalı rahip

Bugünlük, iki adet soru ...

Yaşasın her şey senaryo ve hepimiz figüranmışız ..!

Temmuz 2008 28 İçerik

Haziran 2008 19 İçerik

Mayıs 2008 25 İçerik

Nisan 2008 19 İçerik

Mart 2008 24 İçerik

Şubat 2008 20 İçerik

Ocak 2008 15 İçerik

2015 1 İçerik

2013 1 İçerik

2011 112 İçerik

2010 204 İçerik

2009 267 İçerik